Kısa vadeli çıkarları tercih etmekten ziyade uzun vadeli düşünmek, günü kurtarmaya bedel yarını inşa etmek amaçlı olan markalaşma ve kişilerin kurumların mal ve hizmetlerini kamuya tanıtıp benimsetme eylemi reklam çalışma hayatının iki sac ayağı gibidir. Bu kitapta markalaşma ve reklama dair pek çok bilgi bulacağınız gibi, iş hayatınızı yeniden gözden geçirmek zorunda kalacaksınız.
Barkod: 9786053920700
Yayınevi: Kum Saati Yayınları
ISBN: 9786053920700
Dili: Türkçe
Basım Yeri: İstanbul
Baskı Sayısı: 2. Baskı
Diğer:
Akbank
1 Taksit |
10,50 |
|
2 Taksit |
10,50 |
|
3 Taksit |
10,50 |
|
4 Taksit |
10,50 |
|
|
Garanti Bankası
1 Taksit |
10,50 |
|
2 Taksit |
10,50 |
|
3 Taksit |
10,50 |
|
4 Taksit |
10,50 |
|
|
Bütün Bankalar
1 Taksit |
10,50 |
|
Halkbank, DenizBank CardFinans, Citibank, HSBC Advantege, Bankasya |
|
İş Bankası
1 Taksit |
10,50 |
|
2 Taksit |
10,50 |
|
3 Taksit |
10,50 |
|
4 Taksit |
10,50 |
|
Maximum Kartlar: Maximum özellikli Ziraat Bankası kartlar |
|
Yapı Kredi
1 Taksit |
10,50 |
|
2 Taksit |
10,50 |
|
3 Taksit |
10,50 |
|
4 Taksit |
10,50 |
|
| |
|
|